Visa houdt meer dan ooit van vrouwenvoetbal

In de aanloop naar de FIFA Women’s World Cup France 2019 heeft Visa aangekondigd dat het nog meer zal inzetten op het vrouwenvoetbal. Het sponsorshipplatform van het merk zal worden gebruikt om vrouwelijke atleten te inspireren binnen de wereldwijde beweging voor gendergelijkheid en de emancipatie van vrouwen. “Sport biedt vrouwen een enorme kans om hun dromen op en naast het veld na te streven,” aldus Lynne Biggar, chief marketing and communications officer bij Visa. “Vrouwen doen de overgrote meerderheid van de consumentenaankopen en richten miljoenen kleine ondernemingen per jaar op. Met een aanzienlijke investering in initiatieven gericht op vrouwen, waaronder voetbal, wil Visa deze krachtige wereldwijde beweging prijzen.”
Visa kondigt concreet een vijfjarig partnerschap met de Amerikaanse voetbalfederatie aan ter ondersteuning van het nationale vrouwenteam van de VS, hoofdsponsor van de SheBelieves Cup. Het merk lanceert ook een Amerikaanse marketingcampagne met spelers van het Amerikaanse nationale vrouwenteam. En Visa kondigde tot slot nieuwe leden van het Global Team Visa aan en is hoofdpartner van de Speler van de Match voor FIFA Women’s World Cup.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]