In de aanloop naar de FIFA Women’s World Cup France 2019 heeft Visa aangekondigd dat het nog meer zal inzetten op het vrouwenvoetbal. Het sponsorshipplatform van het merk zal worden gebruikt om vrouwelijke atleten te inspireren binnen de wereldwijde beweging voor gendergelijkheid en de emancipatie van vrouwen. “Sport biedt vrouwen een enorme kans om hun dromen op en naast het veld na te streven,” aldus Lynne Biggar, chief marketing and communications officer bij Visa. “Vrouwen doen de overgrote meerderheid van de consumentenaankopen en richten miljoenen kleine ondernemingen per jaar op. Met een aanzienlijke investering in initiatieven gericht op vrouwen, waaronder voetbal, wil Visa deze krachtige wereldwijde beweging prijzen.”
Visa kondigt concreet een vijfjarig partnerschap met de Amerikaanse voetbalfederatie aan ter ondersteuning van het nationale vrouwenteam van de VS, hoofdsponsor van de SheBelieves Cup. Het merk lanceert ook een Amerikaanse marketingcampagne met spelers van het Amerikaanse nationale vrouwenteam. En Visa kondigde tot slot nieuwe leden van het Global Team Visa aan en is hoofdpartner van de Speler van de Match voor FIFA Women’s World Cup.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]