Visit Brussels en FamousGrey verlichten meer dan Brussel alleen

Crea / News

In deze donkere tijden zorgt Brussel voor het licht en voor jou. Dat is de warme boodschap die Visit Brussels en FamousGrey in deze sombere eindejaarsperiode uitdragen. De stad deed al heel wat inspanningen om extra licht in de stad te brengen en vanaf 15 december verspreiden ze  dit ook over heel België in de vorm van een nationale out of home-campagne en een social media-campagne. Daarnaast laten een tiental Brusselse ambassadeurs hun volgens kennismaken met hun favoriete warme plekjes in onze Belgische hoofdstad. Zo wil Visit Brussels iedereen inspireren en een hart onder de riem steken.

De nationale campagne vertaalt zich in vier out of home-visuals, een digital out of home-campage, een wintervideo en een influencercampagne, uitgewerkt door Famous Relations.

CREDITS

Client: visit.brussels
Client contacts: Annemie Verschueren, Fiona Amoroso & Cédric Mayence

Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative: Steve Maes & An-Sofie Keulen
Copywriter: Steve Maes & Jonathan d’Oultremont

Project manager: Cato Samyn
Account Director: Audrey Semal
Strategic planner: Nicholas Pirard
PR Manager: Kathy Van Looy & Astrid Mattelaer

Production company: FamousGrey Productions
Producer: Marie Libouton
Director: Pierre Pironet

Lead Designer: Sacha Lempereur
DTP: Anne-Sophie Tonnelier

Head of Digital: Joachim François
Experience Director: Maarten Breda
Digital Account & Project Manager: Florian Hoffreumon
Head of Performance: Jonas Sprengers

Media agency: Mindshare
Client manager: Tina Tribout

OOH expert: Katrien Ickx

Digital planner: Nadège Vanoverberghe
Head of Social: Amélie Vanderlinden