Visit Brussels: Influencers als toeristen én gidsen

Hoe kan men Brussel aantrekkelijker maken als de belangstelling en het enthousiasme voor de stad en haar cultuuraanbod opwekken? Door gebruik te maken van nationale en internationale influencers die toeristen en gidsen worden voor hun publiek. Influencers delen alles wat deze stad te bieden heeft op het gebied van cultuur, buitenactiviteiten en gastronomie.
Hun reis begint zodra ze een Visit Brussels-box ontvangen, gepersonaliseerd voor elke niche, die de influencers zullen voorstellen aan hun community alvorens het avontuur aan te gaan en de stad Brussel te tonen in al haar pracht en vooral haar cultuur. Om meer zichtbaarheid te krijgen en een gevarieerd publiek te bereiken, heeft het influencermarketingbureau Efluenz een crossmediale campagne opgezet door een beroep te doen op de Rossel Groep voor digitale en native artikelen.
Instagram Reel @carlcashknight
Instagram Reel @lesleystraveldiary@hetisdemerckx:
https://www.instagram.com/p/CZH50-TBK88/
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]