Hoe kan men Brussel aantrekkelijker maken als de belangstelling en het enthousiasme voor de stad en haar cultuuraanbod opwekken? Door gebruik te maken van nationale en internationale influencers die toeristen en gidsen worden voor hun publiek. Influencers delen alles wat deze stad te bieden heeft op het gebied van cultuur, buitenactiviteiten en gastronomie.
Hun reis begint zodra ze een Visit Brussels-box ontvangen, gepersonaliseerd voor elke niche, die de influencers zullen voorstellen aan hun community alvorens het avontuur aan te gaan en de stad Brussel te tonen in al haar pracht en vooral haar cultuur. Om meer zichtbaarheid te krijgen en een gevarieerd publiek te bereiken, heeft het influencermarketingbureau Efluenz een crossmediale campagne opgezet door een beroep te doen op de Rossel Groep voor digitale en native artikelen.
Instagram Reel @carlcashknight
Instagram Reel @lesleystraveldiary@hetisdemerckx:
https://www.instagram.com/p/CZH50-TBK88/
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]