Hoe kan men Brussel aantrekkelijker maken als de belangstelling en het enthousiasme voor de stad en haar cultuuraanbod opwekken? Door gebruik te maken van nationale en internationale influencers die toeristen en gidsen worden voor hun publiek. Influencers delen alles wat deze stad te bieden heeft op het gebied van cultuur, buitenactiviteiten en gastronomie.
Hun reis begint zodra ze een Visit Brussels-box ontvangen, gepersonaliseerd voor elke niche, die de influencers zullen voorstellen aan hun community alvorens het avontuur aan te gaan en de stad Brussel te tonen in al haar pracht en vooral haar cultuur. Om meer zichtbaarheid te krijgen en een gevarieerd publiek te bereiken, heeft het influencermarketingbureau Efluenz een crossmediale campagne opgezet door een beroep te doen op de Rossel Groep voor digitale en native artikelen.
Instagram Reel @carlcashknight
Instagram Reel @lesleystraveldiary@hetisdemerckx:
https://www.instagram.com/p/CZH50-TBK88/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]