Na een competitie via een publieke tender heeft Serviceplan twee budgetten van VLAM gewonnen. Het gaat om "Een voorlichtingscampagne voor verse peren (Conférence) in Duitsland en "An educational and promotional campaign for hardfruit (apples & pears) in India. Bij beide tenders kon Serviceplan de kracht tonen van zijn owner-driven netwerk van agencies over de ganse wereld. Entrepreneurship gecombineerd met sterke verankering in de lokale markt, gekoppeld aan een groeiende internationalisering van de Serviceplan-groep op zich, maakte het verschil voor beide pitches. Serviceplan België zal in beide opdrachten, telkens voor 3 jaar, optreden als lead agency, waarbij de collega's uit de verschillende landen de lokale invulling zullen doen. Voor Duitsland gaat dit over Serviceplan Sales in Bremen, voor Indië gaat het over Serviceplan India. Noteer alvast dat Serviceplan het budget voor de promotie van de Conférence peren al in portefeuille heeft sinds 2012 en nu verder kan bouwen aan dit succesverhaal.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]