Vivendi in zee met Cannes Lions

Cannes Lions International Festival of Creativity maakte vandaag de naam van de hoofdsponsor bekend: de mediagroep Vivendi. Dat is het moederhuis van bedrijven als Universal Music Group (UMG), Canal+ Group, Gameloft, Vivendi Village en Dailymotion.
Zoals we hier eerder schreven is er ook een mogelijke toenadering tussen Vivendi en Havas op komst. Vivendi wil de aandelen kopen die Vincent Bolloré, bestuursvoorzitter van het bedrijf, heeft in de groep Havas, dat onder leiding staat van zijn zoon Yannick Bolloré.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]