Vivendi in zee met Cannes Lions

Cannes Lions International Festival of Creativity maakte vandaag de naam van de hoofdsponsor bekend: de mediagroep Vivendi. Dat is het moederhuis van bedrijven als Universal Music Group (UMG), Canal+ Group, Gameloft, Vivendi Village en Dailymotion.
Zoals we hier eerder schreven is er ook een mogelijke toenadering tussen Vivendi en Havas op komst. Vivendi wil de aandelen kopen die Vincent Bolloré, bestuursvoorzitter van het bedrijf, heeft in de groep Havas, dat onder leiding staat van zijn zoon Yannick Bolloré.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


