Het bureau Zorg en Gezondheid lanceert een vernieuwde handhygiënecampagne. Met die campagne worden zorgverstrekkers in woonzorgcentra gemotiveerd om een correcte handhygiëne toe te passen en op die manier zorginfecties te bestrijden. Een taak waarvoor communicatiebureau Absoluut graag de handen uit de mouwen stak.
Handhygiëne is een belangrijk thema, maar daarom hoeft het nog niet saai te zijn. Daar waren het Agentschap Zorg en Gezondheid van de Vlaamse overheid en communicatiebureau Absoluut het al snel over eens. Aan de hand van opvallende emoticons maken ze in de vernieuwde handhygiënecampagne zorgverstrekkers én bewoners van woonzorgcentra bewust van het belang van een goede handhygiëne. Nog steeds de beste preventiemaatregel tegen zorginfecties. Absoluut bedacht het emoji-concept en restylede in diezelfde lijn de bestaande folders en affiches. Daarnaast ontwierp het Leuvense communicatiebureau stickers, tafelstaanders, instructiefilmpjes en een e-tool waarmee zorgverstrekkers hun handhygiënekennis kunnen testen en bijschaven. Op de campagnewebsite zijn alle materialen gratis te downloaden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]