Het bureau Zorg en Gezondheid lanceert een vernieuwde handhygiënecampagne. Met die campagne worden zorgverstrekkers in woonzorgcentra gemotiveerd om een correcte handhygiëne toe te passen en op die manier zorginfecties te bestrijden. Een taak waarvoor communicatiebureau Absoluut graag de handen uit de mouwen stak.
Handhygiëne is een belangrijk thema, maar daarom hoeft het nog niet saai te zijn. Daar waren het Agentschap Zorg en Gezondheid van de Vlaamse overheid en communicatiebureau Absoluut het al snel over eens. Aan de hand van opvallende emoticons maken ze in de vernieuwde handhygiënecampagne zorgverstrekkers én bewoners van woonzorgcentra bewust van het belang van een goede handhygiëne. Nog steeds de beste preventiemaatregel tegen zorginfecties. Absoluut bedacht het emoji-concept en restylede in diezelfde lijn de bestaande folders en affiches. Daarnaast ontwierp het Leuvense communicatiebureau stickers, tafelstaanders, instructiefilmpjes en een e-tool waarmee zorgverstrekkers hun handhygiënekennis kunnen testen en bijschaven. Op de campagnewebsite zijn alle materialen gratis te downloaden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]