De nieuwe campagne voor varkensvlees van VLAM en darwin BBDO wil verrassen. “Centraal in deze campagne staat de veelzijdigheid van varkensvlees”, zegt Liliane Driesen, woordvoerder bij VLAM. “Of je nu student bent, single, weinig tijd hebt of voor een groot gezin moet koken, varkensvlees past bij elke situatie. We richten ons dus op verschillende doelgroepen en momenten.”
Het idee van de campagne vertrok vanuit het drukke dagelijkse leven en de moeite die iedereen wel eens heeft om alles te kunnen combineren. Dat idee werd visueel sterk doorgetrokken door stop motion van gerechten te combineren met visuele animatie in collagestijl. Een samenwerking tussen Foodphoto en Visuals Internationals. “Deze ludieke en frisse spots onderscheiden zich van de vele online-foodvideo’s en springen meteen in het oog op sociale media,” zegt Klaartje Galle, creative director bij darwin. Op 11 september werd de campagne gelanceerd.
Credits:
Client: VLAM - Anoek Van Wouwe, Sofie Delforge, Mandy Muyldermans
Woordvoerder VLAM: Liliane Driesen
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Femke Merens, Nina Welch
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Visuals Internationals, Foodphoto
Music, soundeffects: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]