De nieuwe campagne voor varkensvlees van VLAM en darwin BBDO wil verrassen. “Centraal in deze campagne staat de veelzijdigheid van varkensvlees”, zegt Liliane Driesen, woordvoerder bij VLAM. “Of je nu student bent, single, weinig tijd hebt of voor een groot gezin moet koken, varkensvlees past bij elke situatie. We richten ons dus op verschillende doelgroepen en momenten.”
Het idee van de campagne vertrok vanuit het drukke dagelijkse leven en de moeite die iedereen wel eens heeft om alles te kunnen combineren. Dat idee werd visueel sterk doorgetrokken door stop motion van gerechten te combineren met visuele animatie in collagestijl. Een samenwerking tussen Foodphoto en Visuals Internationals. “Deze ludieke en frisse spots onderscheiden zich van de vele online-foodvideo’s en springen meteen in het oog op sociale media,” zegt Klaartje Galle, creative director bij darwin. Op 11 september werd de campagne gelanceerd.
Credits:
Client: VLAM - Anoek Van Wouwe, Sofie Delforge, Mandy Muyldermans
Woordvoerder VLAM: Liliane Driesen
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Femke Merens, Nina Welch
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Visuals Internationals, Foodphoto
Music, soundeffects: Raygun
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]