VLAM en darwin BBDO verrassen met varkensvlees

Crea / News

De nieuwe campagne voor varkensvlees van VLAM en darwin BBDO wil verrassen. “Centraal in deze campagne staat de veelzijdigheid van varkensvlees”, zegt Liliane Driesen, woordvoerder bij VLAM. “Of je nu student bent, single, weinig tijd hebt of voor een groot gezin moet koken, varkensvlees past bij elke situatie. We richten ons dus op verschillende doelgroepen en momenten.”

Het idee van de campagne vertrok vanuit het drukke dagelijkse leven en de moeite die iedereen wel eens heeft om alles te kunnen combineren. Dat idee werd visueel sterk doorgetrokken door stop motion van gerechten te combineren met visuele animatie in collagestijl. Een samenwerking tussen Foodphoto en Visuals Internationals“Deze ludieke en frisse spots onderscheiden zich van de vele online-foodvideo’s en springen meteen in het oog op sociale media,” zegt Klaartje Galle, creative director bij darwin. Op 11 september werd de campagne gelanceerd.

Credits:
Client: VLAM - Anoek Van Wouwe, Sofie Delforge, Mandy Muyldermans 
Woordvoerder VLAM: Liliane Driesen
Agency: darwin BBDO
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Femke Merens, Nina Welch
Agency Producer: Anna Vanheukelom
Production Company: Visuals Internationals, Foodphoto
Music, soundeffects: Raygun