De media-pitch van VLAM waaraan vier mediabureaus deelnamen is beslist. Initiative - dat al het melkbudget van VLAM beheert - heeft VLAM nu ook kunnen overtuigen om alle andere sectoren (Aardappelen, Bio, Bloemen en Planten, Brood en Banket, Eieren, Gevogelte en konijn, Groenten en Fruit, Streekproducten, Vis, Vlees, Vleeswaren, Zaaizaden, Zuivel) en horizontale programma’s (Lekker van bij ons, Groen van bij ons) aan hen toe te vertrouwen. “Het beste totaalvoorstel werd ingediend door Initiative met een scherpe prijszetting en een overtuigend aanbod inzake service en ondersteuning,” zo luidt het bij VLAM.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]