De media-pitch van VLAM waaraan vier mediabureaus deelnamen is beslist. Initiative - dat al het melkbudget van VLAM beheert - heeft VLAM nu ook kunnen overtuigen om alle andere sectoren (Aardappelen, Bio, Bloemen en Planten, Brood en Banket, Eieren, Gevogelte en konijn, Groenten en Fruit, Streekproducten, Vis, Vlees, Vleeswaren, Zaaizaden, Zuivel) en horizontale programma’s (Lekker van bij ons, Groen van bij ons) aan hen toe te vertrouwen. “Het beste totaalvoorstel werd ingediend door Initiative met een scherpe prijszetting en een overtuigend aanbod inzake service en ondersteuning,” zo luidt het bij VLAM.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]