VLAM winkelt bij Initiative
De media-pitch van VLAM waaraan vier mediabureaus deelnamen is beslist. Initiative - dat al het melkbudget van VLAM beheert - heeft VLAM nu ook kunnen overtuigen om alle andere sectoren (Aardappelen, Bio, Bloemen en Planten, Brood en Banket, Eieren, Gevogelte en konijn, Groenten en Fruit, Streekproducten, Vis, Vlees, Vleeswaren, Zaaizaden, Zuivel) en horizontale programma’s (Lekker van bij ons, Groen van bij ons) aan hen toe te vertrouwen. “Het beste totaalvoorstel werd ingediend door Initiative met een scherpe prijszetting en een overtuigend aanbod inzake service en ondersteuning,” zo luidt het bij VLAM.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]