VLAM vernieuwt het contract voor zijn mediacentrale vanaf 2021. Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing is dus op zoek naar een nieuw mediabureau voor zijn campagnes voor kazen, groenten & fruit, vlees, vis, aardappelen en streekproducten van bij ons.
VLAM overkoepelt 11 productgroepen (sectoren) die elk een grote autonomie hebben qua strategie en inzet van middelen. De aankoop van mediaruimte inclusief strategische en tactische mediaplanning wordt gecentraliseerd bij een mediabureau. “De opdracht van het mediabureau is het centraliseren en optimaliseren van de media-investeringen van VLAM, met behoud van de onafhankelijkheid van de verschillende sectoren, door het strategisch en efficiënt plannen en aankopen van mediaruimte. Het bureau dient de nodige creativiteit en proactiviteit te ontwikkelen om een optimale mediamix uit te werken in overleg met VLAM,” klinkt het bij VLAM.
Er loopt momenteel een aanbestedingsprocedure, waarbij kandidaturen welkom zijn tot 15 juni.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]