Vlamingen betalen voor amper één op de honderd applicaties. Dat blijkt uit onderzoek dat iMinds samen Lisa Riti ondernam. Het onderzoekscentrum organiseerde samen met de Gentse masterstudente in een eerste fase een steekproef bij veertig testgebruikers en in een tweede fase een bevraging online bij 383 digital natives – jongeren die digitaal zijn opgegroeid. In eerste instantie bleek dat amper 1% van de applicaties betaald was. Vooral games en praktische tools vielen uit de boot. Bij nader inzien bleek de digitale generatie wel open te staan voor reclame, zolang de applicaties maar gratis bleven. Een en ander staat vandaag te lezen op de site van De Tijd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]