Vlaming betaalt amper voor apps
Vlamingen betalen voor amper één op de honderd applicaties. Dat blijkt uit onderzoek dat iMinds samen Lisa Riti ondernam. Het onderzoekscentrum organiseerde samen met de Gentse masterstudente in een eerste fase een steekproef bij veertig testgebruikers en in een tweede fase een bevraging online bij 383 digital natives – jongeren die digitaal zijn opgegroeid. In eerste instantie bleek dat amper 1% van de applicaties betaald was. Vooral games en praktische tools vielen uit de boot. Bij nader inzien bleek de digitale generatie wel open te staan voor reclame, zolang de applicaties maar gratis bleven. Een en ander staat vandaag te lezen op de site van De Tijd.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]