Na het succes van de communicatiecampagne “Au cœur du commerce local” zet Vlan zijn missie als ambassadeur van de lokale handelaar voort met een grote actie onder de naam “La semaine du commerce local”. Om de buurthandelaars te steunen, organiseert het magazine twee wedstrijden.
Eerst en vooral maken klanten kans op een volledige terugbetaling van hun aankopen die ze tussen 24 september en 1 oktober in een van de deelnemende zaken doen. Daarvoor ontvangen ze een krasbiljet waarmee ze op de website www.jaimemoncommerce.be aan de actie kunnen deelnemen. De lijst met deelnemende zaken zal vanaf 19 september in het tijdschrift en op de actiepagina bekendgemaakt worden.
Daarenboven kunnen ook de deelnemende handelaars een mooie prijs in de wacht slepen. Ze maken kans op een marketingplan ter waarde van € 2.500, in 2017 te besteden aan een communicatiecampagne in de magazines en op de websites van Vlan. Een uitstekende manier om de lokale handelaars een duwtje in de rug te geven en de populariteit van hun zaak aan te zwengelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]