Na het succes van de communicatiecampagne “Au cœur du commerce local” zet Vlan zijn missie als ambassadeur van de lokale handelaar voort met een grote actie onder de naam “La semaine du commerce local”. Om de buurthandelaars te steunen, organiseert het magazine twee wedstrijden.
Eerst en vooral maken klanten kans op een volledige terugbetaling van hun aankopen die ze tussen 24 september en 1 oktober in een van de deelnemende zaken doen. Daarvoor ontvangen ze een krasbiljet waarmee ze op de website www.jaimemoncommerce.be aan de actie kunnen deelnemen. De lijst met deelnemende zaken zal vanaf 19 september in het tijdschrift en op de actiepagina bekendgemaakt worden.
Daarenboven kunnen ook de deelnemende handelaars een mooie prijs in de wacht slepen. Ze maken kans op een marketingplan ter waarde van € 2.500, in 2017 te besteden aan een communicatiecampagne in de magazines en op de websites van Vlan. Een uitstekende manier om de lokale handelaars een duwtje in de rug te geven en de populariteit van hun zaak aan te zwengelen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]