Vlan gelooft in buurthandels

Na het succes van de communicatiecampagne “Au cœur du commerce local” zet Vlan zijn missie als ambassadeur van de lokale handelaar voort met een grote actie onder de naam “La semaine du commerce local”. Om de buurthandelaars te steunen, organiseert het magazine twee wedstrijden.
Eerst en vooral maken klanten kans op een volledige terugbetaling van hun aankopen die ze tussen 24 september en 1 oktober in een van de deelnemende zaken doen. Daarvoor ontvangen ze een krasbiljet waarmee ze op de website www.jaimemoncommerce.be aan de actie kunnen deelnemen. De lijst met deelnemende zaken zal vanaf 19 september in het tijdschrift en op de actiepagina bekendgemaakt worden.
Daarenboven kunnen ook de deelnemende handelaars een mooie prijs in de wacht slepen. Ze maken kans op een marketingplan ter waarde van € 2.500, in 2017 te besteden aan een communicatiecampagne in de magazines en op de websites van Vlan. Een uitstekende manier om de lokale handelaars een duwtje in de rug te geven en de populariteit van hun zaak aan te zwengelen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]