Delhaize wil zich blijven onderscheiden met haar vleesafdeling, ook tijdens de Dagen Zonder Vlees. Daarom startte het gisteren een tv- en onlinecampagne. Reclamebureau van dienst is Air.
Ook deze campagne loopt onder het motto 'Goed kopen, goed eten'. De slogan van Delhaize profileert zich als méér dan een commerciële strategie. Vanaf dit jaar is het ook een filosofie die op alle communicatieniveaus het engagement van Delhaize wil tonen om gezonde, smakelijke en betaalbare voeding aan te bieden.
Credits
Agentschap : Air
Klant : Delhaize
Contacts : Aude Mayence, Talia Hendlisz, Sandrine Blin, Aurélie Ceuppens
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Michel Van Dijck, Dieter de Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives : Benoît Hilson, Paul Servaes, Hughes Legros
Graphic Design : Carole Verbyst
Strategic planning : Ingrid Bottelberghs
Account : Dominique Liebermann
Producer : Anne Gruszow
Production : The Others
Sound : Cobra Radio Brewery
Photography : Studio Wauters
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]