Vlieg voordeliger met LOOP

Brussels Airlines

Marketing / News

LOOP
Brussels Airlines start met een nieuw klantenprogramma, LOOP, dat wordt aangeboden voor alle vluchten binnen haar Europese netwerk. Daarmee wenst de luchtvaartmaatschappij haar klanten sneller meer te kunnen bieden voor hun trouw.
LOOP wil breken met de conventies van de traditionele 'frequent flyer programma's'. Voor elke euro die een klant spendeert aan Brussels Airlines vluchten krijgt hij of zij drie punten, de zogenaamde LOOPs. Vergelijkbaar met een klantenkaart kan een deelnemer dan zijn of haar punten gebruiken om een volgende vlucht te reserveren. Restricties om punten te gebruiken behoren tot het verleden. Zo kunnen LOOPs op eender welke Europese Brussels Airlines vlucht gebruikt worden, zonder uitsluiting van vakantieperiodes of andere data, vanaf het moment dat een klant vijf retourvluchten heeft genomen of 5.000 LOOPs heeft verzameld. Indien hij of zij niet genoeg LOOPs heeft, kan er ook deels met LOOPs, deels met geld betaald worden. Bovendien kunnen tot vijf familieleden die onder hetzelfde dak wonen samen punten verzamelen om nog sneller gratis te kunnen vliegen én vervallen de punten niet zo lang de klant één keer per jaar met Brussels Airlines vliegt. Er is geen sprake van statusniveaus, noch van een lidkaart. Bij LOOP gebeurt alles online.
Terzijde: als kers op de taart voegt de luchthaven vanaf de zomer 2016 ook nog eens vijf nieuwe bestemmingen toe aan het aanbod van de maatschappij.
« Klanten appreciëren onze combinatie van aantrekkelijke prijzen en goede service. De investeringen die we hebben gedaan in onze vloot, nieuwe bestemmingen en innovatieve producten werpen hun vruchten af. Vandaag voegen we nog een goede reden toe om voor Brussels Airlines te kiezen door een loyalty programma te lanceren dat voor iedereen voordelig is », vertelt Lars Redeligx, chief commercial officer bij Brussels Airlines.
https://www.youtube.com/watch?v=d4Pg7Ty83Po