Contentadvertisingbureau The Fat Lady en Filliers stuurden hun vijf bevriende vloggers opnieuw op pad om #nieuwetradities te bedenken. Alles kadert in de contentcampagne waar nieuwe momenten bedacht worden voor het drinken van een Filliers fruitjenever.
Place to be voor de nieuwe zoektocht: Sunparks te Mol waar de vrienden zich uitleefden met paddleboards in het subtropisch zwembad. De overgang van #paddleboardyoga naar #paddleboardboxing bleek heel klein, zoals te zien in de video van hun tropisch avontuur.
De nieuwe video kwam er na het succes van hun eerste episch avontuur #epicicekarting. Met de hulp van Newsmonkey, de 5 vloggers en Facebook advertising werd deze nieuwe traditie duidelijk gesmaakt door de jongerendoelgroep: 31.000 views en meer dan 1.000 interacties. We zijn benieuwd hoe deze nieuwe traditie onthaald wordt.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]