Vloggers gaan op zoek naar #nieuwetradities voor Filliers

Contentadvertisingbureau The Fat Lady en Filliers stuurden hun vijf bevriende vloggers opnieuw op pad om #nieuwetradities te bedenken. Alles kadert in de contentcampagne waar nieuwe momenten bedacht worden voor het drinken van een Filliers fruitjenever.
Place to be voor de nieuwe zoektocht: Sunparks te Mol waar de vrienden zich uitleefden met paddleboards in het subtropisch zwembad. De overgang van #paddleboardyoga naar #paddleboardboxing bleek heel klein, zoals te zien in de video van hun tropisch avontuur.
De nieuwe video kwam er na het succes van hun eerste episch avontuur #epicicekarting. Met de hulp van Newsmonkey, de 5 vloggers en Facebook advertising werd deze nieuwe traditie duidelijk gesmaakt door de jongerendoelgroep: 31.000 views en meer dan 1.000 interacties. We zijn benieuwd hoe deze nieuwe traditie onthaald wordt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]