Vloggers gaan op zoek naar #nieuwetradities voor Filliers

Contentadvertisingbureau The Fat Lady en Filliers stuurden hun vijf bevriende vloggers opnieuw op pad om #nieuwetradities te bedenken. Alles kadert in de contentcampagne waar nieuwe momenten bedacht worden voor het drinken van een Filliers fruitjenever.
Place to be voor de nieuwe zoektocht: Sunparks te Mol waar de vrienden zich uitleefden met paddleboards in het subtropisch zwembad. De overgang van #paddleboardyoga naar #paddleboardboxing bleek heel klein, zoals te zien in de video van hun tropisch avontuur.
De nieuwe video kwam er na het succes van hun eerste episch avontuur #epicicekarting. Met de hulp van Newsmonkey, de 5 vloggers en Facebook advertising werd deze nieuwe traditie duidelijk gesmaakt door de jongerendoelgroep: 31.000 views en meer dan 1.000 interacties. We zijn benieuwd hoe deze nieuwe traditie onthaald wordt.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]