De Lijn vindt het belangrijk om alle doelgroepen te bereiken met communicatie op maat. Om jongeren te bereiken slaan Vlaamse content creators de handen in elkaar om de positionering van De Lijn positief te boosten. Elk in hun eigen typerende stijl belichtten ze de “Vlot & Veilig”-guidelines van De Lijn. Met deze maatregelen blijft reizen met bus of tram ook in de huidige Covid-situatie vlot en veilig voor iedereen.
Native Nation werkte hiervoor samen met enkele bekende TikTokkers, YouTubers en illustrators, waaronder Elias Verwilt, Arno Vandevelde, Niet Nu Laura en Kurkdroog. Elk gaven ze hun eigen twist aan de campagne, waarbij ze de boodschap overbrachten in hun eigen stijl. Dit resulteerde in creatieve, humoristische, zelf relativerende en herkenbare content die warm onthaald werd bij de doelgroep.
@eliasverwilt Hey hoi nouuu, reis #VlotEnVeilig met @delijn en ga de Corona-verspreiding tegen. Vergeet je mondmasker niet op voertuigen en perrons! #DeLijn #prpl
Dit bericht bekijken op Instagram
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]