De Lijn vindt het belangrijk om alle doelgroepen te bereiken met communicatie op maat. Om jongeren te bereiken slaan Vlaamse content creators de handen in elkaar om de positionering van De Lijn positief te boosten. Elk in hun eigen typerende stijl belichtten ze de “Vlot & Veilig”-guidelines van De Lijn. Met deze maatregelen blijft reizen met bus of tram ook in de huidige Covid-situatie vlot en veilig voor iedereen.
Native Nation werkte hiervoor samen met enkele bekende TikTokkers, YouTubers en illustrators, waaronder Elias Verwilt, Arno Vandevelde, Niet Nu Laura en Kurkdroog. Elk gaven ze hun eigen twist aan de campagne, waarbij ze de boodschap overbrachten in hun eigen stijl. Dit resulteerde in creatieve, humoristische, zelf relativerende en herkenbare content die warm onthaald werd bij de doelgroep.
@eliasverwilt Hey hoi nouuu, reis #VlotEnVeilig met @delijn en ga de Corona-verspreiding tegen. Vergeet je mondmasker niet op voertuigen en perrons! #DeLijn #prpl
Dit bericht bekijken op Instagram
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]