De Lijn vindt het belangrijk om alle doelgroepen te bereiken met communicatie op maat. Om jongeren te bereiken slaan Vlaamse content creators de handen in elkaar om de positionering van De Lijn positief te boosten. Elk in hun eigen typerende stijl belichtten ze de “Vlot & Veilig”-guidelines van De Lijn. Met deze maatregelen blijft reizen met bus of tram ook in de huidige Covid-situatie vlot en veilig voor iedereen.
Native Nation werkte hiervoor samen met enkele bekende TikTokkers, YouTubers en illustrators, waaronder Elias Verwilt, Arno Vandevelde, Niet Nu Laura en Kurkdroog. Elk gaven ze hun eigen twist aan de campagne, waarbij ze de boodschap overbrachten in hun eigen stijl. Dit resulteerde in creatieve, humoristische, zelf relativerende en herkenbare content die warm onthaald werd bij de doelgroep.
@eliasverwilt Hey hoi nouuu, reis #VlotEnVeilig met @delijn en ga de Corona-verspreiding tegen. Vergeet je mondmasker niet op voertuigen en perrons! #DeLijn #prpl
Dit bericht bekijken op Instagram
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]