VO Citizen & Voice Agency laten Brusselaars trager rijden

Als deel van het contract met Mobiliteit Brussel heeft VO Citizen samen met Voice Agency een nieuwe preventiecampagne gelanceerd tegen overdreven snelheid op de weg. Studies tonen aan dat de Brusselse automobilisten overdreven snelheid niet ervaren als een probleem. Het veroorzaakt nochtans elk jaar 50 doden en zwaargewonden in de hoofdstad! De campagne (affichage, radio, social media en activation) illustreert het positief effect van trager rijden op de veiligheid van alle weggebruikers.
Het creatief concept “minder snel is beter” toont echte Brusselaars die beschermd worden door een schild met de snelheidslimiet “30” of “50”. Er werd ook een guerilla-activatie opgezet in een Brusselse parking, die gericht was op de automobilisten net voor ze het stuur zouden nemen.
Credits:
- Client: Bruxelles Mobilité/Mobiliteit Brussel
- Agency: VO Citizen & Voice Agency
Strategy: Philippe De Wulf - Art Direction: Gérard Steenhoudt, Maxime Deliège
- Copywriting: François Daubresse, Wim Demyttenaere
- Photography: Marcel Veelo
- Social media Diego Cortes, Melina Mpotos
- Account team: Michaël Desmet, Annemie Verschueren
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]