Voetbal? Ook voor meisjes en dames, zegt Nike


Ter gelegenheid van de finale van de Champions Cup tussen Liverpool en Tottenham afgelopen weekend gaf Nike een interessante voorzet met 'Dream Further' (ontwikkeld door het bureau Wieden + Kennedy). Het doel? Het promoten van de FIFA Women's World Cup die op vrijdag 7 juni werd afgetrapt met de wedstrijd tussen Frankrijk en Zuid-Korea.
In de video kunt u de Australische Sam Kerr, de Braziliaanse Andressa Alves of de Nederlandse Lieke Martens zien. Maar ook de jonge voetballer Makena Cook, die pas 10 jaar oud is. De video wordt begeleid door een soundtrack van de hand van Joan Jett & the Blackhearts. De slogan van de campagne is: "Verander je droom niet, verander de wereld".
https://www.youtube.com/watch?v=hOVkEHADCg4

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


