Ter gelegenheid van de finale van de Champions Cup tussen Liverpool en Tottenham afgelopen weekend gaf Nike een interessante voorzet met 'Dream Further' (ontwikkeld door het bureau Wieden + Kennedy). Het doel? Het promoten van de FIFA Women's World Cup die op vrijdag 7 juni werd afgetrapt met de wedstrijd tussen Frankrijk en Zuid-Korea.
In de video kunt u de Australische Sam Kerr, de Braziliaanse Andressa Alves of de Nederlandse Lieke Martens zien. Maar ook de jonge voetballer Makena Cook, die pas 10 jaar oud is. De video wordt begeleid door een soundtrack van de hand van Joan Jett & the Blackhearts. De slogan van de campagne is: "Verander je droom niet, verander de wereld".
https://www.youtube.com/watch?v=hOVkEHADCg4
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]