Ter gelegenheid van de finale van de Champions Cup tussen Liverpool en Tottenham afgelopen weekend gaf Nike een interessante voorzet met 'Dream Further' (ontwikkeld door het bureau Wieden + Kennedy). Het doel? Het promoten van de FIFA Women's World Cup die op vrijdag 7 juni werd afgetrapt met de wedstrijd tussen Frankrijk en Zuid-Korea.
In de video kunt u de Australische Sam Kerr, de Braziliaanse Andressa Alves of de Nederlandse Lieke Martens zien. Maar ook de jonge voetballer Makena Cook, die pas 10 jaar oud is. De video wordt begeleid door een soundtrack van de hand van Joan Jett & the Blackhearts. De slogan van de campagne is: "Verander je droom niet, verander de wereld".
https://www.youtube.com/watch?v=hOVkEHADCg4
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]