Ter gelegenheid van de finale van de Champions Cup tussen Liverpool en Tottenham afgelopen weekend gaf Nike een interessante voorzet met 'Dream Further' (ontwikkeld door het bureau Wieden + Kennedy). Het doel? Het promoten van de FIFA Women's World Cup die op vrijdag 7 juni werd afgetrapt met de wedstrijd tussen Frankrijk en Zuid-Korea.
In de video kunt u de Australische Sam Kerr, de Braziliaanse Andressa Alves of de Nederlandse Lieke Martens zien. Maar ook de jonge voetballer Makena Cook, die pas 10 jaar oud is. De video wordt begeleid door een soundtrack van de hand van Joan Jett & the Blackhearts. De slogan van de campagne is: "Verander je droom niet, verander de wereld".
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]