De Pro League wil de live en delayed audiovisuele rechten met betrekking tot de competities in België, beter bekend als de “Jupiler Pro League” en de “Super Cup”, te commercialiseren voor uitzending in België en Luxemburg vanaf het seizoen 2017/18.
De Pro League wil, in het belang van de kijkers, de hoogst mogelijke productiestandaarden zien en zoekt naar eigen zeggen de beste lokale en regionale partners om kwalitatieve uitzendingen tot bij de kijkers te brengen, waar zij zich ook bevinden.
Voorafgaand aan het aanbieden van de genoemde audiovisuele rechten wil de Pro League, samen met haar Media Advisor MP&Silva, informatie vergaren op de binnenlandse markt met betrekking tot huidige en/of potentiële partners die geïnteresseerd zijn de exploitatie van de audiovisuele rechten van de competities. PUB heeft ter zake geen plannen, maar u misschien wel. Iedere geïnteresseerde partij dient haar bereidheid om deel te nemen aan de commercialisering van deze audiovisuele rechten en dit eerste proces van informatievergaring kenbaar te maken door de “aanvraagbrief” in te vullen, te ondertekenen en ten laatste op 9 december 2016 per e-mail te versturen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]