De Pro League wil de live en delayed audiovisuele rechten met betrekking tot de competities in België, beter bekend als de “Jupiler Pro League” en de “Super Cup”, te commercialiseren voor uitzending in België en Luxemburg vanaf het seizoen 2017/18.
De Pro League wil, in het belang van de kijkers, de hoogst mogelijke productiestandaarden zien en zoekt naar eigen zeggen de beste lokale en regionale partners om kwalitatieve uitzendingen tot bij de kijkers te brengen, waar zij zich ook bevinden.
Voorafgaand aan het aanbieden van de genoemde audiovisuele rechten wil de Pro League, samen met haar Media Advisor MP&Silva, informatie vergaren op de binnenlandse markt met betrekking tot huidige en/of potentiële partners die geïnteresseerd zijn de exploitatie van de audiovisuele rechten van de competities. PUB heeft ter zake geen plannen, maar u misschien wel. Iedere geïnteresseerde partij dient haar bereidheid om deel te nemen aan de commercialisering van deze audiovisuele rechten en dit eerste proces van informatievergaring kenbaar te maken door de “aanvraagbrief” in te vullen, te ondertekenen en ten laatste op 9 december 2016 per e-mail te versturen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]