Vogel zkt. liefhebbers

De Ligue Royale Belge pour la Protection des Oiseaux (LRBPO), de Waalse tegenhanger van Vogelbescherming Vlaanderen, lanceert een nieuwe communicatiecampagne. En het is dringend. Op 28 jaar tijd werden er maar liefst 60% minder vogels geteld in landbouwstreken. Om de val van de voorbije jaren te stoppen, ontwikkelde de LRBPO een reeks visuals voor print en web. Via een samenwerking met IPM zal zullen de advertenties verschijnen in La Libre en La Dernière Heure. De campagne wordt ook ondersteund via sociale netwerken. Het doel is niet alleen de bekendheid van de liga vergroten, maar ook het werven van nieuwe leden, sponsors en sympathisanten. Want alleen dankzij hen kan de liga zijn acties houden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]