De Ligue Royale Belge pour la Protection des Oiseaux (LRBPO), de Waalse tegenhanger van Vogelbescherming Vlaanderen, lanceert een nieuwe communicatiecampagne. En het is dringend. Op 28 jaar tijd werden er maar liefst 60% minder vogels geteld in landbouwstreken. Om de val van de voorbije jaren te stoppen, ontwikkelde de LRBPO een reeks visuals voor print en web. Via een samenwerking met IPM zal zullen de advertenties verschijnen in La Libre en La Dernière Heure. De campagne wordt ook ondersteund via sociale netwerken. Het doel is niet alleen de bekendheid van de liga vergroten, maar ook het werven van nieuwe leden, sponsors en sympathisanten. Want alleen dankzij hen kan de liga zijn acties houden.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]