De Ligue Royale Belge pour la Protection des Oiseaux (LRBPO), de Waalse tegenhanger van Vogelbescherming Vlaanderen, lanceert een nieuwe communicatiecampagne. En het is dringend. Op 28 jaar tijd werden er maar liefst 60% minder vogels geteld in landbouwstreken. Om de val van de voorbije jaren te stoppen, ontwikkelde de LRBPO een reeks visuals voor print en web. Via een samenwerking met IPM zal zullen de advertenties verschijnen in La Libre en La Dernière Heure. De campagne wordt ook ondersteund via sociale netwerken. Het doel is niet alleen de bekendheid van de liga vergroten, maar ook het werven van nieuwe leden, sponsors en sympathisanten. Want alleen dankzij hen kan de liga zijn acties houden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]