Communicatiebureau Voice kreeg van de Permanente Vertegenwoordiging van Duitsland bij de Europese Unie de eer om de social media en de pers- en bloggerrelaties te verzorgen voor Sounds and Lights of Unity. Dit grote geluids-, licht- en videomapping-spektakel vond plaats op 1 oktober 2015 in het Jubelpark in Brussel, ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van de hereniging van Duitsland.
Het bureau droeg zo bij aan het succes van dit historische schouwspel. Het evenement dat op Facebook werd gecreëerd door het SoMe-team, wist niet minder dan 34.000 deelnemers te strikken. Het PR-team nodigde de Belgische pers uit, samen met enkele bloggers, in de VIP-zone, die speciaal voor deze gelegenheid werd opgezet. De journalisten konden zo in optimale omstandigheden genieten van de show, en het spektakel werd gesmaakt. In totaal werd een tiental artikels en reportages gepubliceerd. Dit evenement toont nogmaals de kracht van conversaties aan tussen burgers op sociale netwerksites tijdens berichtgeving over populaire evenementen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]