Voice maakt conversatiespektakel in hartje Brussel

Communicatiebureau Voice kreeg van de Permanente Vertegenwoordiging van Duitsland bij de Europese Unie de eer om de social media en de pers- en bloggerrelaties te verzorgen voor Sounds and Lights of Unity. Dit grote geluids-, licht- en videomapping-spektakel vond plaats op 1 oktober 2015 in het Jubelpark in Brussel, ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van de hereniging van Duitsland.
Het bureau droeg zo bij aan het succes van dit historische schouwspel. Het evenement dat op Facebook werd gecreëerd door het SoMe-team, wist niet minder dan 34.000 deelnemers te strikken. Het PR-team nodigde de Belgische pers uit, samen met enkele bloggers, in de VIP-zone, die speciaal voor deze gelegenheid werd opgezet. De journalisten konden zo in optimale omstandigheden genieten van de show, en het spektakel werd gesmaakt. In totaal werd een tiental artikels en reportages gepubliceerd. Dit evenement toont nogmaals de kracht van conversaties aan tussen burgers op sociale netwerksites tijdens berichtgeving over populaire evenementen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]