Voir en Latcho gaan nuts voor Andros

Voir en Latcho sloegen samen met het Franse agency Change de handen in elkaar voor de lanceringscampagne van Be Nuts, de nieuwe pindakaas van het Franse multinationale voedingsbedrijf Andros. Er was één grote missie voor de lanceringsfilm: Let’s make it ‘crazy’. Daarom werd gekozen voor de idéale twists en expertise van de Spaanse regisseur NYSU.
De online campagne, bestaande uit drie films, met twee pindakaas-varianten, werd in oktober gelanceerd op de markt. Het beeldmateriaal voor de bijhorende printcampagne werd gerealiseerd door Burp Photography.
Credits
Client: Andros
Agency: Change an FCB alliance
Production companies: VOIR & LATCHO
Director: Nysu
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]