Volkswagen en DDB Brussels in blijde verwachting
DDB Brussel bedacht een nieuwe campagne voor de Tiguan Allspace, de familie SUV met zeven plaatsen van Volkswagen. Met zo veel ruimte en veiligheidsopties kent elk gezin een gevoel van zekerheid. Zoveel rust en zelfvertrouwen dat er zelfs ruimte is voor gezinsuitbreiding. Plaats genoeg...
De campagne zal verschijnen op: 20m2 affichage, in magazines en in bannering.
Client: Volkswagen
Contacts client : Filip Van Rietvelde – Frederic Lequeu
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Dieter De Ridder
Creative Team: Pierre Urbaniak – Carole Brouwers
Strategic planner: Philippe Gerin
Account Team: Quentin Maryns – Alice Simon
PR: Kenn Van Lijsebeth
Print Producer: Brigitte Verduyckt
Photographer + postproduction : Pierre Pironnet – Dominique Piccinato
DTP: Benjamin Hiffe
Digital Production: Ad Some Noise
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]