Op de tweedehandsmarkt bestaat de onlineverkoop al langer, maar voortaan kan je ook via de Volkswagen Webshop een nieuwe Volkswagen in enkele kliks volledig online kopen. Je bepaalt dus zelf wat jouw ‘ideale condities’ zijn om een nieuwe wagen te bestellen: gezellig vanuit een hangmat of vanuit de zetel voor het haardvuur. En dat is precies de insteek die DDB Brussels bedacht voor de bijhorende campagne.
Credits:
Client Contact: Filip Vanrietvelde & Grietje François
CD: Dieter De Ridder
Innovation Director: Naïm Baddich
Creation: Louise Maeyaert, Mike Kleijnen, Jolien Elegeert
Strategy: Dieter Riemaeker
Account director: Sylvie De Couvreur
Account executive: Pascaline Van de Perre
Tv Producer: Erik Van Overloop
Design: Sven Verfaille
Video Production: Who Killed Joe
Director: Raf Reyntjens
Executive Producer: David Vermander
Producer: Niki Michiels
DOP: Piet Deyaert
Post production: Elke D’haese & Thijs Hasselman
Grading: Kene Illegems
Sound design: Sonhouse
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]