Veiligheid komt standaard. Dat is de insteek van de nieuwste campagne die DDB Brussels bedacht om de opendeurdagen van Volkswagen aan te kondigen. Zowel in print, outdoor en radio werden telkens enkele standaard (veiligheids)systemen toegelicht. De Polo, Golf, Tiguan en de T-Roc kregen een frisse grafische affiche en de radiospots tonen ons op een creatieve manier hoe belangrijk de veiligheidstechnologieën zijn.
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frédéric Lequeu, Simon De Pauw, …
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder
Creation: Antoinette & Greg
Radio: Gregory Ginterdaele, Bart Van Goethem
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
DTP: Sebastien Tirot
Account Team: Sylvie De Couvreur, Hans Michiels, Alice Simon, Adeline André
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]