Volkswagen en DDB gaan voor standaard veiligheid

Veiligheid komt standaard. Dat is de insteek van de nieuwste campagne die DDB Brussels bedacht om de opendeurdagen van Volkswagen aan te kondigen. Zowel in print, outdoor en radio werden telkens enkele standaard (veiligheids)systemen toegelicht. De Polo, Golf, Tiguan en de T-Roc kregen een frisse grafische affiche en de radiospots tonen ons op een creatieve manier hoe belangrijk de veiligheidstechnologieën zijn.
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frédéric Lequeu, Simon De Pauw, …
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder
Creation: Antoinette & Greg
Radio: Gregory Ginterdaele, Bart Van Goethem
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
DTP: Sebastien Tirot
Account Team: Sylvie De Couvreur, Hans Michiels, Alice Simon, Adeline André
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]