Volkswagen en DDB gaan voor standaard veiligheid

Communication / Crea / News

VolkswagenVeiligheid komt standaard. Dat is de insteek van de nieuwste campagne die DDB Brussels bedacht om de opendeurdagen van Volkswagen aan te kondigen. Zowel in print, outdoor en radio werden telkens enkele standaard (veiligheids)systemen toegelicht. De Polo, Golf, Tiguan en de T-Roc kregen een frisse grafische affiche en de radiospots tonen ons op een creatieve manier hoe belangrijk de veiligheidstechnologieën zijn.
Volkswagen


Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frédéric Lequeu, Simon De Pauw, …
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder
Creation: Antoinette & Greg
Radio: Gregory Ginterdaele, Bart Van Goethem
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
DTP: Sebastien Tirot
Account Team: Sylvie De Couvreur, Hans Michiels, Alice Simon, Adeline André

  • Geen artikel