Veiligheid komt standaard. Dat is de insteek van de nieuwste campagne die DDB Brussels bedacht om de opendeurdagen van Volkswagen aan te kondigen. Zowel in print, outdoor en radio werden telkens enkele standaard (veiligheids)systemen toegelicht. De Polo, Golf, Tiguan en de T-Roc kregen een frisse grafische affiche en de radiospots tonen ons op een creatieve manier hoe belangrijk de veiligheidstechnologieën zijn.
Credits:
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frédéric Lequeu, Simon De Pauw, …
Agency: DDB Brussels
CD: Dieter De Ridder
Creation: Antoinette & Greg
Radio: Gregory Ginterdaele, Bart Van Goethem
Copy NL: Kenn Van Lijsebeth
DTP: Sebastien Tirot
Account Team: Sylvie De Couvreur, Hans Michiels, Alice Simon, Adeline André
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]