Volkswagen lanceert de ‘Sound serie’, een unieke uitvoering die beschikbaar is tijdens de komende opendeurdagen. Liefst 8 modellen uit het gamma werden geremixt en kregen onder andere Woodstock-velgen, een audiosysteem, speciale Sound-zetelbekleding en een dashboard met specifieke Sound-inserts.
Om de Sound serie te lanceren creëerde DDB Brussels een 360-campagne. Als headliner is er een televisiespot die de impact van de Sound serie op het dagelijkse leven toont. Nog op de affiche: een reeks radiospots die aantonen dat er in de Sound serie meer zit dan alleen maar Sound én een outdoor-campagne geïnspireerd op iconische platenhoezen. Herken jij ze allemaal?
Credits:
Campaign: Volkswagen Sound serie
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frederic Lequeu, Simon De Pauw
Agency: DDB Brussels
CD: Peter Ampe & Odin Saillé
Creation : Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Copy FR: Jonathan d’Oultremont
Strategy: Philippe Gerin
Account team: Sylvie De Couvreur, Quentin Maryns, Hans Michiels, Anneleen Vande Voorde
Producer: Adeline André, Renaud Goossens
Studio: Benjamin Hiffe, Steven De Vlieger
Designer: Wietse De Ridder
TV Producer: Brigitte Verduyckt
TV Production company: Caviar
Director: Niels Gråbøl
Producer: Thomas Hoffman
Radio production company: Sonicville
Radio director: Thierry van Durme
Photographer: Pierre Pironet
Retouching: Sylvain Payelle
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]