Volkswagen en DDB terug naar Woodstock

Crea / News

Schermafbeelding-2017-09-05-om-16.20.23Volkswagen lanceert de ‘Sound serie’, een unieke uitvoering die beschikbaar is tijdens de komende opendeurdagen. Liefst 8 modellen uit het gamma werden geremixt en kregen onder andere Woodstock-velgen, een audiosysteem, speciale Sound-zetelbekleding en een dashboard met specifieke Sound-inserts. DIETVWG7214_VW_SoundSerie_20m2_Q_MM_NOm de Sound serie te lanceren creëerde DDB Brussels een 360-campagne. Als headliner is er een televisiespot die de impact van de Sound serie op het dagelijkse leven toont. Nog op de affiche: een reeks radiospots die aantonen dat er in de Sound serie meer zit dan alleen maar Sound én een outdoor-campagne geïnspireerd op iconische platenhoezen. Herken jij ze allemaal?

Credits:
Campaign: Volkswagen Sound serie
Client: Volkswagen
Contacts: Filip Vanrietvelde, Frederic Lequeu, Simon De Pauw
Agency: DDB Brussels
CD: Peter Ampe & Odin Saillé
Creation : Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Copy FR: Jonathan d’Oultremont
Strategy: Philippe Gerin
Account team: Sylvie De Couvreur, Quentin Maryns, Hans Michiels, Anneleen Vande Voorde
Producer: Adeline André, Renaud Goossens
Studio: Benjamin Hiffe, Steven De Vlieger
Designer: Wietse De Ridder
TV Producer: Brigitte Verduyckt
TV Production company: Caviar
Director: Niels Gråbøl
Producer: Thomas Hoffman
Radio production company: Sonicville
Radio director: Thierry van Durme
Photographer:  Pierre Pironet
Retouching: Sylvain Payelle

DIETVWG7214_VW_SoundSerie_20m2_BG_MM_N