Volkswagen kiest (niet) voor romantiek

Crea / News

vwVolkswagen pakt tijdens het autosalon uit met nieuwe radiospots. Die lijken op het eerste gezicht te gaan over een relatie die aan het uitdoven is: de ene heeft oog voor romantiek en droomt van een mooie toekomst, maar de andere is helemaal niet geïnteresseerd. Gelukkig maar, want die ander blijkt uiteindelijk geen liefdespartner maar een Volkswagen te zijn. En die kijkt alleen maar naar wat er gebeurt in het verkeer om zo een drama te voorkomen.
Elke radiospot belicht één model en een bijpassende safety feature. Zo beschikt de nieuwe Polo over standaard voetgangersherkenning, heeft de nieuwe T-Roc een Blind Spot Sensor en behoedt de Park Assist van de trouwe Golf je voor ongevallen bij het parkeren. De spots zijn zowel te horen in integrale versie, als in ingekorte versies met een promotionele tag-on, inclusief prijs.



Credits:
Client : Volkswagen
Contacts : Filip Vanrietvelde, Frederic Lequeu
Agency : DDB Brussels
Creation : Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Strategy : Philippe Gerin
Account team : Sylvie De Couvreur, Quentin Maryns, Tanguy Binard
Radio production company: Raygun
Radio director: Toon Jansegers