Vanaf deze maand is het weer vollenbak familie. Telenet wil dat al zijn klanten er volop klaar voor zijn en trakteert daarom op voordelen tot 350 euro. Om dat te promoten rekende het bedrijf op reclamebureau TBWA voor een passende campagne. En ook daarin is het vollenbak familie, want de hectische tv-spot - inclusief tandenpoetsende hond en stapels kaftpapier – laat de familiechaos van het scherm spatten. In de reeks radiospotjes staat dan weer telkens een typisch familiaal telefoongesprek centraal. Om alle voordelen nog eens extra te communiceren, krijgen alle klanten een gepersonaliseerd voordelenboekje in de bus.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]