Vollenbak familie met Telenet en TBWA

Vanaf deze maand is het weer vollenbak familie. Telenet wil dat al zijn klanten er volop klaar voor zijn en trakteert daarom op voordelen tot 350 euro. Om dat te promoten rekende het bedrijf op reclamebureau TBWA voor een passende campagne. En ook daarin is het vollenbak familie, want de hectische tv-spot - inclusief tandenpoetsende hond en stapels kaftpapier – laat de familiechaos van het scherm spatten. In de reeks radiospotjes staat dan weer telkens een typisch familiaal telefoongesprek centraal. Om alle voordelen nog eens extra te communiceren, krijgen alle klanten een gepersonaliseerd voordelenboekje in de bus.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]