Voltage en Volkswagen brengen hulde aan de Golf

Crea / News

Belgen die nog nooit in een Volkswagen Golf hebben gereden zal je moeilijk vinden. Logisch, het is een iconische wagen die al 50 jaar deel uitmaakt van onze levens. Of het nu je dagelijkse rit naar het werk was, of de verre reizen in de zomervakanties. Je allereerste rijles of je allereerste date. De onvergetelijke weekends met je vrienden of die met je gezin. De Golf maakt al generaties lang deel uit van onze mooiste herrinneringen, in elke fase van onze levens.

Terwijl wij onze verhalen schreven, vervoerde de Volkswagen Golf ons ernaartoe. En dat is precies waar de tv- en radiospots voor de nieuwe Golf over gaan. We zien de Golf als metgezel doorheen het leven van een moeder en haar dochter, en ontdekken uit het leven gegrepen anekdotes in de radiospots voor de nieuwe Golf.

Een campagne die dus perfect past onder de slogan die onlosmakelijk met Volkswagen is verbonden: ‘De auto van je leven’. Het mooiste aan een Volkswagen is wat je ermee doet, dat straalt de Golf al 50 jaar als geen ander uit. Daarom willen we 50ste verjaardag van deze iconische wagen niet zomaar laten voorbij gaan.

De hele maand september staat in het teken van de Golf én van de allernieuwste Golf, die nu verkrijgbaar is vanaf 22.990 euro. Je kan het verhaal van deze iconische wagen ontdekken in een grootse campagne op TV, op radio, via OLV in digital, social media, en outdoor.

Credits: 

New Golf

Volkswagen BE

Voltage Brussels

Volkswagen BE

Bart Nyns, Frederic Lequeu, Nicola Kourtis, Jo Lories

Creative Team

Executive Creative Director: Frank Marinus

Creative Directors : Thomas De Vreese /Dieter Vanhoof

Creatives: Sara Bergers / Manu De Wit

Account Team

Client Services Director: Jochen De Greef

Account Team: Elien Limpens / Quentin Maryns

Strategy

Senior Brand strategist: Philippe Gerin 

Design

Designer: Sébastien Tirot 

Post-Production & Radio production 

Post-Production Company: MAKE 

Music : “Give a little bit

Performed by Roger Hodgson 

Written by Roger Hodgson and Richard Davies

Media

Media Agency: D’Ieteren Media, Space

Media Planner: Kristine Verhelst, Bart Moeykens, Chloé Pierard, Simon De Pauw, Christina Linden, Claire Demaria