Het gamma 100% elektrische wagens van Volkswagen blijft groeien. Na de ID.3, de ID.4 en de ID.5 is er nu ook de ID.Buzz. Allemaal zonder enige uitstoot, dus leek de low emission zone Antwerpen een goede plek om de familie even voor te stellen. “Het design van de LED-verlichting van onze ID.-modellen springt in het oog en is de rode draad doorheen het volledige ID. gamma”, aldus Filip Vanrietvelde, marketing & communication manager van Volkswagen. Met dat design ging Voltage aan de slag om in hartje Antwerpen een krachtig statement te maken op een affiche van wel 400 m². Iedereen ziet de ID.’s graag, ook de natuur, en hier in de eerste plaats de Antwerpse vogeltjes. Kom tot eind augustus gerust even zelf kijken op de Meir in Antwerpen.
CREDITS
- Client: Volkswagen
- Contacts: Filip Vanrietvelde, Cathy Claes
- Agency: VOLTAGE
- CD: Frank Marinus
- Creation: Ad Van Ongeval
- Account Team: Jochen De Greef, Virginie Cuypers, Simon Appels
- Design: Sebastien Tirot
- DTP: Steven De Vlieger
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]