Volvo en FamousGrey zeggen TKNADEB aan zorgverleners

Op 12 mei, de Internationale Dag van de Verpleging, startte Volvo met een symbolische actie waarmee ze de zorgverleners, die al 8 weken de strijd tegen het coronavirus aangaan, bedanken. Voor iedereen die wilt, voorzien ze een sticker met “TKNADEB”, “BEDANKT” in spiegelbeeld, om te bevestigen op de motorkap van hun wagen.
Volvo heeft inmiddels een stevige reputatie uitgebouwd als leverancier van MUG-voertuigen. De sticker, een creatief concept van FamousGrey, is dan ook een knipoog naar deze prioritaire voertuigen, waarbij de letters op de neus ook vaak in spiegelschrift zijn geschreven. Ze zullen gratis beschikbaar zijn bij alle Volvo-verdelers in ons land vanaf 18 mei, voor iedereen die graag een mooie boodschap aan zorgverleners doorgeeft – en dus niet alleen voor wie met een Volvo rijdt.

De lancering van de stickers werd aangekondigd via een social mediacampagne en met extra hulp van ambassadeurs die binnenkort zullen pronken met een “TKNADEB”-sticker op hun wagen. Met de symbolische actie wilt Volvo alle zorgverleners nog eens extra bedanken.
Client: Volvo Car Belux
Client contacts: Balder D’hondt, Lolita Swanet
Agency: FamousGrey
Creative Team: Arjen Tarras, Kasper Janssens

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






