Volvo en FamousGrey zeggen TKNADEB aan zorgverleners

Op 12 mei, de Internationale Dag van de Verpleging, startte Volvo met een symbolische actie waarmee ze de zorgverleners, die al 8 weken de strijd tegen het coronavirus aangaan, bedanken. Voor iedereen die wilt, voorzien ze een sticker met “TKNADEB”, “BEDANKT” in spiegelbeeld, om te bevestigen op de motorkap van hun wagen.
Volvo heeft inmiddels een stevige reputatie uitgebouwd als leverancier van MUG-voertuigen. De sticker, een creatief concept van FamousGrey, is dan ook een knipoog naar deze prioritaire voertuigen, waarbij de letters op de neus ook vaak in spiegelschrift zijn geschreven. Ze zullen gratis beschikbaar zijn bij alle Volvo-verdelers in ons land vanaf 18 mei, voor iedereen die graag een mooie boodschap aan zorgverleners doorgeeft – en dus niet alleen voor wie met een Volvo rijdt.
De lancering van de stickers werd aangekondigd via een social mediacampagne en met extra hulp van ambassadeurs die binnenkort zullen pronken met een “TKNADEB”-sticker op hun wagen. Met de symbolische actie wilt Volvo alle zorgverleners nog eens extra bedanken.
Client: Volvo Car Belux
Client contacts: Balder D’hondt, Lolita Swanet
Agency: FamousGrey
Creative Team: Arjen Tarras, Kasper Janssens
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]