#VolvoTweetball trending topic tijdens Zweden-België

Over de match van gisteren zal vandaag en de komende dagen ook nog veel worden geschreven. Vorige week was de wedstrijd Zweden- België natuurlijk extra speciaal, als Zweeds merk met een fabriek in België. Want voor wie supporter je dan?
Daarom bedacht Grey Benelux voor Volvo Car Belux de allereerste virtuele voetbalwedstrijd, live op Twitter. Mindshare zorgde voor de online media-ondersteuning. Wie de virtuele ‘Volvo Tweetball’ op het juiste moment wist te retweeten, mocht op reis naar Zweden. Met 11.000 impressies (tijdens de match), een engagement rate die piekte op 22% en #VolvoTweetball als trending topic werd er druk heen-en-weer getweetballed, met een overwinning van de Rode Duivels erbovenop. Sorry Zweden…
Het filmpje vindt u hier.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]



