#VolvoTweetball trending topic tijdens Zweden-België

Over de match van gisteren zal vandaag en de komende dagen ook nog veel worden geschreven. Vorige week was de wedstrijd Zweden- België natuurlijk extra speciaal, als Zweeds merk met een fabriek in België. Want voor wie supporter je dan?
Daarom bedacht Grey Benelux voor Volvo Car Belux de allereerste virtuele voetbalwedstrijd, live op Twitter. Mindshare zorgde voor de online media-ondersteuning. Wie de virtuele ‘Volvo Tweetball’ op het juiste moment wist te retweeten, mocht op reis naar Zweden. Met 11.000 impressies (tijdens de match), een engagement rate die piekte op 22% en #VolvoTweetball als trending topic werd er druk heen-en-weer getweetballed, met een overwinning van de Rode Duivels erbovenop. Sorry Zweden…
Het filmpje vindt u hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]