

Daarnaast bedacht De Vloer ook een radioluik. Daarin werd handig gebruik gemaakt van bestaande fragmenten uit radiospots van energieleveranciers.
En last but not least bedacht het bureau een originele tv-spot. Die werd namelijk volledig opgebouwd uit de meest cliché-stockbeelden. Want de acteurs bespaarden dankzij mijnenergie.be zoveel op hun energiefactuur, dat ze niet meer hoefden mee te spelen in de spot.
https://vimeo.com/288375373
Credits
Creatief team Radio: Emily Michiels en Jan Nagels
Creatief team Online, TVC en Print: Kirsten Ryvers en Liesbeth Vandenbergh Design: Vitaliy Kyiaiev
Creatieve directie: Koen Van Deun en Johan Roelandt
Account Manager: Charlotte Vanhoutte
Account Director: Aline Huls
Productiehuis radio: Het Geluidshuis
Montage TVC: Simon Schuurman
En last but not least bedacht het bureau een originele tv-spot. Die werd namelijk volledig opgebouwd uit de meest cliché-stockbeelden. Want de acteurs bespaarden dankzij mijnenergie.be zoveel op hun energiefactuur, dat ze niet meer hoefden mee te spelen in de spot.
https://vimeo.com/288375373
Credits
Creatief team Radio: Emily Michiels en Jan Nagels
Creatief team Online, TVC en Print: Kirsten Ryvers en Liesbeth Vandenbergh Design: Vitaliy Kyiaiev
Creatieve directie: Koen Van Deun en Johan Roelandt
Account Manager: Charlotte Vanhoutte
Account Director: Aline Huls
Productiehuis radio: Het Geluidshuis
Montage TVC: Simon Schuurman
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]