VOO en Happiness lanceren 'raging banners'

Crea / News

auto-4
VOO investeerde in technologie die zijn klanten in staat stelt om een tot 4 keer snellere verbinding aan te bieden. VOO wil nu marktaandeel (en het hart van de consument) winnen binnen de bloeiende videogamecommunity, en meer in het bijzonder binnen de enorm groeiende gemeenschap van mensen die naar andere mensen kijken die games online spelen op platforms zoals YouTube Live en Twitch.
Uiteraard is het voor deze gemeenschap, zowel voor streamers als voor toeschouwers, van cruciaal belang om over snel internet te beschikken. Om deze reden creëerde Happiness 'Raging Banners', de eerste banners die geactiveerd worden door middel van een real-time stem, die kijkers pas zien wanneer toeschouwers via de stream gamers bekijken op het moment dat de verbinding begint te slabakken en de gamers boos worden omdat het niet snel genoeg gaat. Die woede wordt zelfs gevisualiseerd. Het moment om over te stappen naar VOO?

 
 
CREDITS

Client: VOO

Contacts: Christophe Segaert, Aline Hoffman, Delphine Lenel, Jacques Ohn

Agency: Happiness Brussels

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Creative Director: Philippe Fass

Strategic Director: Isabelle Koelman

Concept Providers: Mathias Lemielle, Jérémy Stoquart

Group Account Director: Pascal Kemajou

Account Director: Mattias Vermeire

Account Manager: Coline Hercot

Graphic Designer: Caroline Ray

Producer: Bart Vande Maele

Senior Digital Producer: Kris Van Wallendael

Head of Motion: Remke Faber

Motion Designer: Simon Schuurman

Managing Director BLISS Interactive: Frederiek Pascal

Head of Technology: Thomas Colliers

Head of Projects: Na Nguyen

Project Manager: VietDong Ngo

Sound: Bleu Nuit